the day when ylva wasn't in school

oh yes, that was today. very strange, för jag är alltid i skolan. nej men seriöst, jag har bara varit hemma från skolan typ 1 och en halv dag detta läsåret... och idag var bara allting för mycket, så jag tog mig lite ledigt. bra att man har föräldrar som förstår när man behöver skippa skolan.
mamma hade ledigt från jobbet idag också, så det blev en promenaddag med henne.
konstigt att man i ena sekunden kan vara så jävla förbannad på någon, och i nästa är man så jävla tacksam över att den finns där.


dom japanska körsbärsträden på järntorget. dom blommar bara några dagar om året, och vi gick förbi där, så jag lyckades fånga dom på bild innan dom vissnar.


hahaaaha det är min mamma det.

i alla fall så promenerade vi vidare genom haga och satte oss och åt lunch på café biscuit (stavas det så?). det är alltid gött när föräldrarna betalar fika :)


varm surdegsmacka med halomi, aubergin och tomat. gott (y)
sen gick vi och drack lemonad på någon saluhall i masthugget/linné. också gott :)
men eftersom jag var så nära skolan då så väntade jag på att min klass skulle sluta, så mamma gick hem och jag mötte upp klara, klara, ally och... FRIDAAAAAAA SOM HAR KOMMIT HEM FRÅN MALAYSIA ELLER HUR DET NU STAVAS OCH HON VAR FAN DÄR I MER ÄN 2 VECKOR ÄN VAD HON SKULLE VARIT. FATTA VAD HON HAR VARIT SAKNAD! wihiiiiiiiiiiiiiiii!
så vi firade det genom att chilla runt på stan och köpa glass. vill bara säga att klara hn älskar sandwich hahhaha :D men det var i alla fall skoj så här får ni en bild:


älskar er+ ally<3
sen så åkte jag hem. nu sitter jag här, och detta inlägget har typ tagit en timma bara för att jag har stekt mat samtidigt. mamma smet ifrån det >:(
men nu ska jag tydligen duka också, så ah hej då/ ylvaaaaaa 

Kommentarer
Postat av: ally

haha + ally :D

älskar er !!! + ylla xd <3<3<3

2010-05-03 @ 23:10:14
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: klaral

älskar dig

2010-05-04 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0