straffmyndiga lilla jag

nu gäller det att ha med sig spårvagnskortet överallt, man vill juh inte betala 1200 spänn för att man glömde det!

men sorry att jag inte har bloggat på 2 dagar. har lixom fyllt år och då har jag inte orkat eller hunnit. men det har vart skoj, och jag har fått lite fina saker. bland annat finaste skorna :D men jag har inga bilder på nåt av det jag har fått, och jag kan inte ta några bilder heller för min mamma har med sig kameran till berlin eller var det nu var hon åkte. aja, sen så ska jag få en mobil också. snälla ge mig tips om bra mobiler, för jag vet inte vilken jag vill ha och jag är skitdålig på vilka mobiler som är bra och sånt. kraven jag har är att den ska ha en bra kamera, bra batteri och mycket minne så man kan ha mycket musik. jag orkar inte köpa nytt minne haha.
men jag funderade på denna för att folk sa att den var grym:


men nu säger alla att jag inte ska köpa den för att det inte är värt och för att man inte ska köpa dyra mobiler för dom går sönder så himla snabbt och att den suger och blaaaaaaaaa. så nu vet jag inte. hjälp mig bara haha. kram/ ylvaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tycker du ska köpa en Aino om du vill ha med knappar och Satio om du inte vill ha knappat och bara touch:D

2010-06-01 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0