oxsvans

när jag kom hem stog mamma och lagade soppa. hon hade hållt på med den i 2 timmar, och det skulle ta typ ytterligare 2 timmar. det fina var att vi inte ens skulle äta den idag, för vi skulle iväg på studentmottagning och äta där. men mamma hade tydligen varit så sugen på den soppan att hon ville göra den? hahahah

sen vid klockan sex var vi i alla fall påväg till studentmottagningen, men just när vi hade börjat gå dit kom en av föräldrarna till ett av barnen som tog studenten cyklande förbi och sa att det var slut för tillfället. dom skulle dit vid typ klockan 9 igen.. aja, vrålhungrig som jag var var juh det lite synd, haha. men vi gick hem i alla fall och då kom mammas fina oxsvanssoppa (FAN VAD ÄCKLIGT DET LÅTER) till användning.


"åh vad gott!" nej, det ser fett äckligt ut hahaha. men nu ska jag inte vara sån, för det var faktiskt jätte gott (y)
så nu är jag mätt och belåten. kanske ska ta och titta på ett avsnitt himym?
kramar/ ylvaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0