men dö på er

kom igen, sluta inte kolla bloggen! det är inte lika kul att skriva när man inte har särskilt många läsare :(

och nu till annat; vi har spelat match, men förlorade den tyverr med 2-3. aja, det är bara att kämpa vidare.
men nu så är jag hemma och har precis ätit mackor, så jag ska duscha och sen ska jag åka till stan med mamma och köpa konfapresent till linn. hon håller ju på och konfirmerar sig hela helgen, och imorgon är det det där sista när dom ska vara i kyrkan, och sen ska hon ha någon slags mottagning på eftermiddagen för folk. hon har sagt att det blir italiensk catering :) men det ska i alla fall bli trevligt, men jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll... jag hade planer, men det kommer inte bli så. det funkar inte :/ så ah, jag får väl sitta hemma och ruttna eller något. hej då bajshögar/ ylvaaaaaaaa



Kommentarer
Postat av: den bästa linn

WOOOOHOOO :D

2010-05-08 @ 15:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0