lila fingrar

nu har jag äntligen kommit hem och duschat för att värma mig. och varför? jo, för jag har varit funktionär för vårruset, ett springlopp, i typ 3 fucking timmar, och det var jävligt kallt på slutet! mina händer blir alltid typ lila/blåa/röda/rosa/gula när jag blir kall, och det blev dom nu. asså gud vad hemskt det var på slutet haha.
men i alla fall så var jag inte ensam såklart, utan det var vi i azalea 95 som var funktionärer för man tjänade 60 kr i timmen per person, och dom pengarna samlar vi in till våran lagkassa så att vi kan åka till dana cup lite billigare i sommar :)
men som funktionärer fick vi typ springa med de olika startgrupperna i början (det var typ läskigt :o för det kom en våg av människor bakom en) och så fick vi dela ut drickor och sånt nät folk kom i mål. inte jätte tråkigt, men det var så jävla gött att komma hem. aja, nu siter jag här och äter lite kvällsmat (hatar det ordet haha) och ska kolla på vänner.


gott :)


coolaste nattlinnet, jag vet ;)
god natt alla som har ett gott hjärta/ ylvaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: freja

godnatt<3

2010-05-11 @ 18:52:37
URL: http://citronella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0