krakel spektakel kusin vitamin...

...hängde och slängde uti en gardin blablabla. det gjorde jag också idag. eller nej. haha, men jag hade en gardin över huvudet i alla fall. varför? jo, för att det finns en dum regel i skolan om att man inte får ha mössa på sig på lektionerna!!! >:(
idag hade jag en riktig bad hair day, för jag hann inte fixa mig imorse, så jag tog mössa på mig. sen på samlingen så fick jag inte ha på mig den, så jag tog gardinen som skydd. såg väl ungefär ut såhär:


hade faktiskt varit bättre att bara ta av mig mössan och låta alla se mitt fula hår ser jag nu... men nej, det var för fult. asså jag somnade med blött hår efter att jag hade duschat, så det stog liksom åt alla håll imorse haha.
menmen, sen hade vi engelska på förmiddagen, och då hade vi en himla vikarie som skrek på mig om att jag inte fick ha mössan på mig. "rasten är till för mössor!" hahahahha, jag höll på att dö, lite kul faktiskt. men efter den lektionen behövde jag bara bli påminnen några gånger på non om att ta av mössan, för sen hade mitt hår lagt sig ner så det inte stog åt alla håll (y)

nu lämnar jag historian om mössan. vad har jag gjort nu i 3 och en halv timma? jo, pluggat fucking svenska bajs.

lite duktigt sådär, så nu ska jag belöna mig med nötter och russin (jävla hamster låter jag som) och oboy. se ya later aligator/ ylvaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, Vad söt du är på bilden :)<3

2010-05-17 @ 22:16:24
URL: http://lisabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0