jävla fyllon

hade egentligen ingen lust alls att blogga för några sekunder sen, men nu bara fick jag lust.

idag efter skolan så var jag på stan me ally, klara, klara, frida, linn och liza, och tillslut var det bara jag, linn, liza och klara L kvar, så vi satte oss där vid tingshudset vid brunnsparken och snackade. lite brevid satt det typ några killar på 40 år och två tjejer som var typ 30/35, och alla hade varsin öl, men jag antar att dom hade druckit en hel del innan vi kom dit, för dom såg ganska slitna ut.
i alla fall så kom det fram en 10-årig invandrartjej till oss och tiggde om pengar på nåt annat språk. vi sa att vi inte hade, för det är så svårt att veta om det verkligen är fattiga mäniskor som tigger eller om det är sånna där ligor som samlar massa tiggare och sen tar pengarna själva :/ men sen gick hon till fyllefolket som satt bredvid oss och tiggde, och då började en av killarna gräva i sin ficka efter pengar, men den jävla tjejen i 35 års åldern sa bah "stick". hon den lilla tjejen fattade ju inte vad stick betydde, så hon stog kvar och då började fyllekärringen typ vifta mot henne och röt stick massa gånger. då gick tjejen därifrån och hämtade sin mamma eftersom hon såg att den där killen fortfarande grävde i sin ficka efter pengar. men när dom kom tillbaka till fyllegänget så skrek den äckliga fylletjejen stick igen, och sen kastade hon sin öl på invandrartjejen och hennes mamma! SERIÖST VAD JAG BLEV FÖRBANNAD! vi frågade varför hon kastade öl, och hon bah "dom är äckliga". då sa liza att hon var äcklig som satt där och var full mitt på en tisdag och sen tjafsade vi lite till, men vi vågade inte stanna där för vi ville inte ha öl över oss hahahah. men seriöst, man gör fan inte så! man kan bara säga trevligt "nej, jag har inga pengar", det räcker. bajsfyllekärring.
ja, shit vilken lång text detta blev... hoppas ni orkade läsa. men nu måste jag sova. stort svenska prov imorgon you know :/ kram/ ylvaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: ally = ylla

usch fy fan, jag hatar sånt :( haha ni skulle kastat öl på fylletanten, hoppas att polisen tog henne haha :D

2010-05-18 @ 22:54:02
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0