j a g ä l s k a r s o l e n

idag var det friluftsdag, och vi hade friidrottsmojs för hela högstadiet på vår skola, så alla hoppade som galningar, sprang som galningar, kastade boll som galningar och så vidare blablabla. hej jag gillar inte friidrott :) det är bara fotboll som är kul typ haha. men efter att vi hade slutat så stannade jag och några till kvar och tränade på höjdhopp (det är faktiskt lite skoj, och det var så himla härligt väder så jag orkade inte gå hem). sen låg vi bara och stekte i solen på en av höjdhoppsmattorna. vi låg där tills halv 5 typ, och vi slutade halv 2 så jag lyckades bränna mig i solen :D


okej, det syns inte ett skit på denna bilden... men jag lovar, jag är röd och så har jag massa mer fräknar ;D
men nu är det verkligen vår. när man bränner sig i solen, då vet man att det äntligen är vår. sjukt glad blev jag nu hihi.
puss heeeeej/ ylvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: freja

jag vill också bli brun!;S<3

2010-05-11 @ 18:53:27
URL: http://citronella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0