idag var ingen bra dag

nej... usch fyfan jävla fittdag säger jag bara. menmen, imorgon kommer en ny dag. då går jag upp på nytt och jag tänker inte gnälla. kanske bara lite ;)
men lördag ska iallafall blir bäst. först fyller man år (wohoooo) och sen blir det club nordic :D m e l i k e v e r y m u c h ! ! ! kommer dansa tills jag dör (y) sånt gillar vi.

hur såg det ut vid gothia discot förra året? jag vet inte om jag har några bilder... ska kolla.
hittade ingen bild från självaste gothia, men det här var väl ungefär då:


sepebild på mig och ally haha (L)
nej, nu ska jag städa mitt rum ytterligare. damma och sånt tråkigt ni vet :(
kramar/ ylvaaaaa

Kommentarer
Postat av: ally = ylla

hahah JAG HAR GULA TÄNDER PÅ DEN BILDEN XD :(

men i alla fall NAW, :D <3

2010-05-30 @ 00:23:37
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0