house of wääääääx

hajhaj, kom hem från filmkväll hos leo för ungefär 1 och 1 halv timma sen. klara L och elin sover här :) a, klara sover faktiskt redan och det gör nästan elin också :/ jag får väl roa mig själv med att lägga in lite bilder.


leos hus lutar väldigt mycket. känns som att man ska ramla haha


en sak som är lite kul är att leos mamma och pappa bor i samma hus fast dom är skilda. pappan bor där nere och mamman där uppe, så han har 2 egna rum i samma hus hahaha. okej, vad dum jag är, det är inte alls kul :/

i alla fall hann vi se house of wax och silent hill. vi hade hyrt halloween också, men house of wax tog slut halv 1, så vi hann inte. lika bra det föpr halloween verkar aaaaaaas äcklig :o


påväg hem. elin vill inte vara med på bild >:(


här vill elin inte synas heller. dumelin :'( buhuuu


bright night light. jag är världens fyndigaste människa har jag kommit på haha.


vi bjuder på den... eller jag bjuder på den och hoppas att dom andra två också gör det. kan inte fråga nu för dom sover hihi.

men det kanske jag också ska ta och göra. kram/ ylvaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0