FISKAD

hejhej, idag blev jag fiskad utav bara den ska ni veta hahahha, skoja, men riktgigt jävla blöt var hela jag när jag kom hem efter fotbollsträningen. några av oss hade nänmligen vattenkrig efter träningen, och ibland var det alla mot en och jag hade oturen att bli en... såhär såg jag iallafall ut när jag kom hem:


haha vilken mongobild :D men det var i alla fall fett kul, och riktigt skönt för fattar ni hur varmt det var eller!? idag var det ju varmaste dagen hittils, och att dessutom träna i detta vädret var sjuuuuukt varmt. men fotboll är alltid skoj även om man dör av värme (y)
men nu ska jag titta på himym. puss och kram och håll tummarna för att det blir lika varmt imorgon som det var idag (då kanske man hinner jobba på en bränna innan sommarlovet är här)/ ylvaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0