fett i stora lass

hur mycket valnötter har jag ätit på sista tiden? typ 100 kilo, jag svär haha. men det är bra. för jag älskar valnötter. fast jag äter alltid för mycket och mår illa :( men jag älskar dom ändå :D fast inte just nu för nu har jag ätit för mycket igen :( hahahahhah fan vad jag är dålig.
men jag behöver dom här valnötterna, för om jag inte har gått upp 1 kilo till på onsdag nästa vecka (ja ni hörde rätt, 1 fucking liten vecka!) så får inte jag träna tills jag har lyckats gå upp det där förbannade kilot. så nu lägger jag i en växel, proppa i mig valnötter folket! :D
och varför igentligen? varför måste jag stå och vingla här? jag har vinglat omkring på den här punkten i 9 månader nu. jag börjar tröttna. jag börjar tröttna på att vara ett barn...


Kommentarer
Postat av: Anonym

man går inte up i vikt a valnötter xd

2010-05-19 @ 23:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0