en dag på brännö

eller lite mindre än ett dygn var det.
klara har sommarland där, och jag och indra (hon bor på brännö) sov hos klara från igår till idag. indra har frå som har fått lamm :)

'
klara i hagen <3


indra is da lambgirl. dom hatade typ mig, bara sprang iväg och blev rädda när jag kom nära :(


s ö t a l a m m u n g a r w i h i .

och så tog man årets första dopp, men inga bilder på det icke. det blev nakenbad vid 22.30, och sen bastu på det (y)
men nu ska jag till fotbollsträningen. pösshej/ ylvaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Ines Asata Ida!

Hej Padmma! Jag heter Ines och är kanin uppfödare och är Astas kompis och Idas kompis. Och du vet vem jag är du såg mig på dataorn när vi Zkaipware! Köp kanin köp kanin! Branniey och din döda kanin Blackbuitey

2010-10-09 @ 19:45:11
URL: http://panfutjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0