damparmar

hej, vet ni en sak? jag har damparmar :) kollakollakolla:


okej... på den här bilden ser hela jag konstig ut, men det är armarna jag menar i alla fall. jag kan röra mina armveck med varandra hahah, okej nu ska jag sluta vara konstig. vad ska jag göra idag? jo, jag och hilda ska ut till mitt land och sätta upp studsmattan och sånt :D kanske badar vi också hihi. det kommer i alla fall bli mysigt. men det finns inget internet där uppe, så ni får klara er ett dygn utan mina blogginlägg buhuhuhu :'( nej men jag vet att ni klarar er haha. men nu ska jag äta. puss hej/ ylvaaaaa

Kommentarer
Postat av: freja

aha! Läskit;S<3

2010-05-14 @ 22:22:38
URL: http://www.frejastrandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0