dagens händelser...

...har varit mycket få... det händer inte så mycket på vardagarna. man går i skolan, är med kompisar efter skolan, och sen går man hem och pluggar (eller i mitt fall: spelar zelda :D ). men när sommaren kommer blir det ändring på det ;)
men jag har ju i alla fall gjort lite olika saker idag även om det inte hände något speciellt. jag var t.ex. på stan med frida och klara efter skolan. där fyndade jag ett par snygga string och trosor, så dom köpte jag, och så hittade jag finaste bikiniöverdelen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D skoja. nej, men jag blev fett glad eftersom inga bikinisar är snygga på mig :/ men såhär ser den ut:


inte så bra bakrund, men så här ser den i alla fall ut. älskar leopardmönster, och den kostade fan bara 50 spänn på hm. asgött!
men sen har jag inte köpt något mer... så här får ni en bild på mig istället för jag känner att det var längesen :)


jag körde på kortbyxor igår och idag för jag orkar inte med att gå i jeans nu när solen skiner. fast lite kallt var det iochförsig. aja, ska göra något annat nu. puss hej/ ylvaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0