back in town

tillbaka från landet nu. det har vart sjukt mysigt :) jag och hilda har hoppat studsmatta, badat, hoppat studsmatta i bikini i regnet, ätit godis i stora lass och kollat på en halv säsong av how i met your mother. dock var det bara hilda som tog bilder, men hon ska skicka dom till mig eller lägga ut dom på facebook, så då lägger jag upp dom här. wellwell, det var som sagt sjukt mysigt, men nu sitter jag själv här hemma :/
jag saknar redan studsmattan, hagarna, havet ochsolen som känns varmare ute på landet... men bor man i stan så gör man, och jag är ändå ganska glad att jag bor i stan. jag menar, det skulle vara så jobbigt att bo på landet och behöva åka jätte långt varje dag för att komma till skolan, eller för att komma in till stan. när man bor i stan är det nära till det mesta, och om man har ett sommarland så kommer man ju ut till det varje sommar. på så vis får man lite av varje, och det är gött.
men nu ska jag nog sätta på ännu ett avsnitt av how i met your mother. (ni som inte har tittat på det borde skämmas... det är grymt!)
kramar/ ylvaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: freja

åh mysi!:)

2010-05-15 @ 22:48:39
URL: http://www.frejastrandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0