aldrig mer en jävla svamp...

det blev inget blogginlägg igår för jag var borta hela dagen, och när jag kom hem duschade jag riktigt länge. rakade allting som går att raka, tvålade in hela mig och schamponerade riktigt noga och körde med ansiktsscrub. efter det var jag bara helt slut och gick och la mig vid tolv. och varför var jag så sjukt trött? jo, azalea var funktionärer igen, men denna gången på göteborgsvarvet. vi var där från 13.00 till typ 19.00! ja du... vi stog vid göta platsen, och när dom kom förbi där skulle vi räcka fram sånna där tvättsvampar med vatten i så att dom kunde hälla det över sig. tänk hur mycket svampar det blir om alla springare ska ha en var? 50 fucking tusen! asså dom första 3 timmarna gick faktiskt oväntad fort, men sen tog svamparna slut... vad skulle vi göra då? jo, städa upp varenda liten svamp som springarna hade kastat från sig. vi städade från götaplatsen och lite mer än halvvägs ner till valand. asså shit, det tog typ 2 timmar, och dessutom hämtade någon mer svampar för att de som sprang sist också skulle få vatten -.- jag dog typ då. dessutom var inte humöret precis på topp på slutet för jag åt typ brunch hemma klockan 11, och sen hade man inte tid att äta förän 19.30. det blev burger king då (y)
asså shit, vi städade som in i helvete, och det var sjukt smutsigt överallt och det skvätte typ äckligt vatten på oss hela tiden när vi städade. inte konstigt att jag duschade i 1 och en halv timma när jag kom hem haha.

jag vill aldrig mer i hela mitt liv se en gul tvättsvamp igen. synd att det är typ sånna vi har hemma :(
men jag ska äta frukost nu snart. ha det gött/ ylvaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0