ylvas "snygga" väskor

imorgon åker jag och laget till vårgårda på träningsläger... det ska väl bli öh kul tror jag, men alla säger att det är jätte skabb där. jag vet inte, för jag har inte varit där, men när folk beskriver det med ord som "små krulliga och svarta hårstrån i duscharna" så tycker jag att det inte verkar som ett höjdar ställe hahaha. men jag skulle just ta tag i packningen i alla fall, så jag tog fram min väska. då slog det mig: vad är det med mina väskor egentligen? jag har haft ett flertal konstiga väskor genom åren. ingen glömmer väl kattväskan?


hihihihi, jag gillar den fortfarande och jag kommer aldrig slänga den, bara så du vet ally :D
men ännu värre; korgväskan! :o


hahahahha, jag dööööööör haha.
nej det gör jag inte för jag måste fan packa :( tråkigt värre, men nu ska jag ändå packa vare sig jag vill eller inte och då packar jag i denna väskan:


lite skojsig sådär. peruväskan kallar jag den (y) jag tycker nog att den är snygg hihi. 
men även om många av mina väskor har varit jävligt gräsliga så har dom i alla fall varit roliga och personliga, och det är alltid något hahaha. jag är typ sån, kör mitt eget race (och jag har hittade en snygg skolväska för någon månad sen. ÄNTLIGEN).
MEN NU MÅSTE JAG PACKAAAAAAA/ yllet
ps. jag är glad nu


Kommentarer
Postat av: allyyy ballyh

HAHAHHAHAHHAH LÄGG AV !!!!

jävla unge xd

men ha gött sötnos :D <3

2010-03-12 @ 21:35:40
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0