trött ju!

vet ni vad som är riktigt härligt att göra när man är fett trött, men ändå inte vill sova? nej det vet ni inte så jag säger det för att vara snäll :) det är att läsa en riktigt bra bok. eller den behöver inte ens vara riktigt bra, det räcker med att den är lite rolig hihi.
just nu läser jag A touch of dead av Charlaine Harris. det är hon som har skrivit böckerna som har gjorts om till tv-serien True Blood, och a touch of dead handlar om huvudpersonen i true blood och några av hennes äventyr eller vad man ska säga. i alla fall så är den mysig. lite svår engelska, men det går att förstå, och nu har jag bäddat ner mig och jag ska läsa för jag är verkligen fett trött. jag tänker sova minst 9 timmar i natt, för det är så jävla skönt att vakna helt utvilad :)


inget smink och bad hair day, så detta är allt ni får. god natt!/ ylvaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0