som en boll kommer jag tillbax till dig

först vill jag bara säga åh fyfan vad ni är dåliga på alla möjliga vis!!! jag får damp när ni slutar kolla bloggen och slutar kommentera den, sätt igång för fan! så :) och sen vill jag bara säga azaleas f95:or suger mer hahahha xd nej, men idag gjorde vi det iallafall. kom hem från en cup i nödinge (det hette så va?) för ett tag sen, och jag kan juh inte precis säga att det gick särskilt bra för något av våra lag haha. men vi säger som alltid; vi är i alla fall snyggare än dom andra lagen (y)

Nu sitter jag och ska precis börja ta itu med min kontaktlista på facebook. den är full av folk jag inte känner, och jag tror att jag har en hel spansk släkt där (!?). det är sepe, och så typ skickar dom enmassa spanska förfrågningar till mig som jag inte fattar ett skit av. så jag ska ta bort dom. jag orkar inte få massa tråkiga mail från facebook som jag inte bryr mig om hela tiden. så jag bloggar snart igen, ska bara rensa bort folk först >:) kramar/ yllet 

Kommentarer
Postat av: freja

Jag kollar jämt:)<3

2010-03-06 @ 18:36:13
URL: http://frejastrandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0