nödbroms

har precis kommit hem från klara och sitter nu här. känns som en evighet sen jag var inne på denna datan haha.
men i alla fall så hände det en lite rolig sak på spårvagnen hem. några p12 fick för sig att det skulle vara kul att dra i nödbromsen och se vad som hände, så det gjorde de och hela vagnen tvärstannade. då fick en man ryck och blev förbannad och började skälla på dom. dom blev typ rädda för dom börja säga bah "det var ju inte jag som drog". hahaha så jävla dåliga, hatar omogna ungar som tycker det är kul att förstöra och hålla på. men vad skulle väl världen vara utan dem? hahahah, bättre skulle den nog vara (; men nu orkar jag inte snacka mer om det, utan nu kommer det ni alla har väntat på. rockkonsert, eller ah. för åttornas del blev det beatleskonsert:


8c2 :) astrid, felicia och georgia.


min grupp när vi spelade drive my car.
neda, rebecka, doris (på trummor), jag, ally och lisa z.


haha xd


här spelade vi help! båda låtarna gick bra :D fast jag sög på gitarren på help hahaha.


denna gruppen spelade daytripper. linda, liza, elin, henke, erik och linn :)




love me do-gruppen! klara L, hannes, klara hn (trummor), sebbe och tea :)


HEJ KLARA


get back-gruppen med frida, freja, tove, petter, gabriella och hugo!


frida och freja och någons mobil :D


här spelade dom come together=riktigt bra!


sista gruppen i vår klass (8c1). lisa b, edvin, anden, daniel och sasha (y)


TJA SASHA (:


dom avslutade med hey jude som dom spelade här. det var nice!
sen gick vi upp till gympasalen där alla andra musikklasser spelade och så lyssnade vi på när några i våran klass hade ett extra nummer som de hade övat in med sitt egna band. ASGRYMT SÄGER JAG BARA:

det ser sjukt mobbat ut för det ser ut som att det typ inte är någon publik, fast alla andra utom oss som stog satt ner på golvet, så det var mycket fler än på bilden hahahha!
men nu ska jag väl göra något annat.. inte vet jag vad, men något blir det så kram på er/ ylvaaaaaaaa













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0