min kropp mår bra

ja, just nu mår hela jag bra. efter ett lagom hårt fyspass med larry, en god middag bestående av lax med romsås och ris och räkor, en hel del läxläsning så att man känner att man åtminstone kan något på provet imorgon och en ansiktsmask som rengör på djupet så känner man sig helt fräsch. och så får man inte glömma den härliga duschen efter träningen haha! men här får ni en bild på mig i ansiktsmask (känsliga tittare varnas).


hahahha, ja... jag ser ju för jävlig ut, mennnnnn jag orkar inte bry mig. ni ville ha mer bilder, och detta är resultatet ni får. lär er att leva med det hahaha. men nu ska jag få min skönhetssömn så att jag inte vaknar upp imorgon och ser ut som på bilden :o godis nattis/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0