mat är gott


har just ätit frukost. det gamla vanliga, men helt oslagbara; fruktyoghurt med havrefras och müsli :D

och åh vad jag just kom på att jag är trött på alla som tjatar om vikt. åh vad jag blir irreterad. om jag på senaste har pratat om vikt och att äta sunt och sån skit så ber jag om ursäkt, för jag avskyr sånt snack. seriöst? varför har alla glömt att vi fan bara är 14 år! shit asså, vill ni vara småtjejer livet ut utan bröst eller höfter? okej, om ni vill det så gärna för mig, men kom inte och klaga om det till mig eller prata om det för jag sitter förmodligen med en påse godis och äter för glatta livet så kom inte och förstör det.
och till dom som har problem med ätandet på riktigt säger jag varsågod och kom och snacka med mig. för då vill jag bara hjälpa till att få er friska. 
HATA DIETER OCH JÄVLA ÄCKLIGA BANTNINGSTIPS, FOLK HAR FÖR FAN GLÖMT BORT ATT TONÅRINGAR FORTFARANDE VÄXER.
så nu har jag sagt det jag ville säga. nu är jag glad, kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: mandamoon

mat till folket!!!!!!!!!!!11

2010-03-21 @ 13:31:11
URL: http://mandamoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0