kuk åt att vara sjuuuk!

heeej, jag är trött.. hela natten typ låg jag och svettades och mådde jätte illa, ni vet sådär så att man önskar att man ska spy bara så att man slutar må illa? ja, så illa mådde jag, men jag lyckades inte spy så det var skithemskt. men imorse så drog jag mig i alla fall till skolan, för jag kände mig lite bättre, men jag gick hem efter första lektionen för att jag mådde så pissigt. och sen när jag kom hem så sov jag i 4 och en halv timma, och nu har jag ont i magen och bröstkorgen? aja, bara att stå ut. öhhhhh, men jag hatar att vara sjuk, jag blir juh aldrig sjuk! jag vill vara frisk, ajajaj nu fick jag ont och jag orkar seriöst inte blogga mer. inga kramar idag för jag vill inte smitta er/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0