jävla stress

sorry att jag inte har bloggat på ett tag. jag kunde inte blogga i vårgårda och när jag kom hem var jag tvungen att plugga och sånt och blablabla... men nu har jag lite tid. fast jag borde egentligen plugga lite meeeeer. bajs. men jag skiter i det och så lägger jag in lite bilder från vårgårda (träningslägret).
jag tog mest bilder från när alla tittade på melodifestivalen haha:











JAG ÄLSKAR AZALEA :D men nu ska jag nog gå och lägga mig för jag tänker sova mycket. det är bra har jag hört lite här och var. så god natt/ yllet
ps. jag hade fel, det var tydligen inte den där jacob häger som kollade igenom hela min facebook. det var hans kompis simon gayboy (y) hihi

Kommentarer
Postat av: tove

va underbart vacker jag blev på varje bild (L)

2010-03-16 @ 16:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0