JAG ÄR SEG

jag vet... men asså alla som går i min klass fattar hur jävla mycket vi har behövt plugga den här veckan, seriöst :o vi har haft värsta stora so provet och en himla svenska inlämning. vår svenska lärare sa bara "skriv en uppsats om precis vad ni vill, på exakt vilket sätt ni vill och hur lång eller kort ni vill". HUR FAN SKA MAN KOMMA PÅ NÅGOT DÅ!?  gaaah, jag hade tänkt blogga i torsdags, men jag kom hem från fyset och sen pluggade jag från 20.30 till 00.30. DÖ DUMMA SVENSKA. men jag blev i alla fall klar, och sen hann jag inte blogga igår heller för jag sov hos klara L med klara hn. mysmys :) men nu har jag i alla fall tid till att blogga, så nu får ni allt börja kolla igen!

Ntter jag och klara hn hemma hos klara hn (gud vad fult att jag skriver efternamnen, men ni fattar inte annars. jobbiga klaror haha). vi åkte hem från stan nyss för vi orkade inte vara där. vi orkar ingenting idag. seriöst? vi kan inte komma på någonting att göra hahahah vi satt på spårvagnen hem och klagade på hur jävla tråkigt och meningslöst allt är. emovarning (y) men nu tror jag att vi ska göra varm choklad med grädde och bara sätta oss och titta på filmen min vikarie är en utomjording. han är så jävla snygg som är med i den!
jag tänkte lägga upp en bild på han men det fanns ingen. däremot fick vi reda på att vikarien heter paprika steen i verkligheten. det vill jag också heta :D så jävla snyggt. i alla fall så får ni en bild på mig nu för att jag är ego


det blev en cambild på mig och klaraälskling<3
MEN NEEEEEEEJ filmen var borta så vi får se på någon annan. aha, vi fick tydligen hyra den nu sa klara :) så hej då nu går vi och hyr film... klockan 14.30 mitt på dagen :D kramar/ yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0