how come?

nu sitter jag hemma och känner mig lite sjuk. jag hoppas att jag inte har fått tillbaka samma grej som jag hade föra veckan, för jag orkar verkligen inte vara sjuk. det är inte likt mig att vara sjuk!
jag kom att tänka på en sak idag. vårterminen i sjuan så var jag borta i 6 veckor och jag pluggade knappt någonting, men när jag kom tillbaka till skolan så avslutades precis alla kapitel (eller vad man ska säga) i varje ämne, och så börjades ett nytt kapitel. så då behövde jag inte plugga något extra, och jag har fortfarande inte märkt av ett skit att jag missade enmassa hahaha. asså, det är skumt.. how come lixxom? aja, jag får väl bara vara glad att jag har sån tur :) just nu ska jag i alla fall försöka glömma bort att jag mår illa och så ska jag titta på grace's anatomy istället. det förtjänar jag efter all denna pluggning om teknik och sånt.
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0