"hon med snagg"

kom just hem från skolan och ska på fyspass om några timmar, så jag tänkte att nu är det väl bra att blogga när jag väl har tid?
men jag tänkte ta upp en sak som är lite rolig. jag fick ganska nyss reda på att folk som jag inte vet ett skit om känner till mig som "hon som snaggade sig" hahaha, jag dör. detta är fan kul :) och någon himla jacob häger (?) har tydligen kollat igenom hela min facebook för att han tycker att jag är så himla konstig xd lite skoj faktiskt, att folk är så... ja, vad ska man säga? patetiska är väl lite fel, för när någon gör något ovanligt så blir folk nyfikna. aja, men jag tänkte vara snäll mot alla som tycker att jag är konstig och lägga ut lite bilder på tiden då jag hade snagg. dock ser jag inte ut så längre. synd för er ;D










oj det där var visst inte jag.
men nu orkar jag inte lägga ut mer bilder, hoppas alla är nöjda med vad dom fick, annars är det bara att fråga om mer haha! jag tycker fan bara det är kul hihi, men nu ska jag äta för jag blev värsta hungrig. MACKA HERE I COME!
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: lziaaaaaaaaaaa

HAHA UNGEN! Fan va söt du är ylvaa

2010-03-11 @ 17:40:10
URL: http://lizakvint.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e bäst :)

2010-03-11 @ 18:40:46
URL: http://erini.blogg.se/
Postat av: Alice

HJÄLP MIG MED MIN BLOGGGG!!!!!!!!

2010-03-11 @ 20:26:09
Postat av: Lisa

ÄLSKAR! din snagg!!!!!! :) <333

2010-03-14 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0