help!

asså jag har suttit och övat på det där kompet i ett bra tag men det blir ändå inte helt rätt...
på fredag är det rockkonsert i skolan som alla musikklasser är med i, och vi som går i åttan spelar beatleslåtar. min grupp spelar drive my car (där sjunger jag) och help. på help ska jag spela gitarr och det går inte så där jätte bra. eller, det är inte så mycket jag ska göra, men på ett ställe ska jag spela plockackord jätte snabbt och jag blir typ damp i huvvet för att det inte går! arghhhh >:( aja, jag får träna tills på fredag, och om det verkligen inte går så får jag väl förenkla det lite..


bror min, som det musikaliska geni han är (jag vill med vara!), hjälpte mig lite :)

och vad har jag gjort mer än att spela gitarr idag? tja... jag har vart i skolan, gått omkring med ally på stan lite, gett elin lite matteböcker för hon är sjuk, pluggat matte och lagat mat! jag gjorde grekiska köttbullar med potatismos. det blev ganska bra :)


hahahahhaha, ser inte gott ut precis, men det var det.
förut sög jag seriöst på att laga mat, men sen mamma införde den himla grejen att jag och theo måste laga mat en gång var i veckan så har jag blivit lite bättre (y)
men ni märker att det jag har skrivit nu inte är så intressant, ovh jag har inget annat roligare att skriva om just nu, så sov så gott och hoppas ni vaknar igen/ yllet

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kommer klara det, hahah det finns ingenting som stoppar dig gumman :D

btw: det ser gott ut <3

2010-03-23 @ 22:22:43
Postat av: Anonym

det var det vi åt när min familj var hos dig:D <3

2010-03-25 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0