god mat och god natt

nu ska jag lägga mig, för jag är duktig och går och lägger mig tidigt. man behöver juh sin skönhetssömn haha. men innan jag lägger mig vill jag bara visa vilken bra kock jag är ;) jag är fan bäst på att laga mat! jag lagar mat hemma till familjen en gång i veckan, och idag gjorde jag spaghetti carbonara. det blev grymt, till och med busan som annars dissar all annan mat än kattmat såg intresserad ut av min carbonara:


och om någon undrar varför jag ser så skabb ut på bilden... jag har helt enkelt varit sliten hela dagen; försov mig ganska grovt.
men såhär blev resultatet:


okej, allt det goda ligger i botten av skålen så det ser fail ut. men det var gott :) och nu ska jag äntligen gå och lägga mig. tror jag. om jag orkar. fast det gör jag inte. så hejsvej på alla och håll tummarna för att jag lyckas somna för det behöver jag (är lite småsjuk. i alla fall i halsen) /yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0