F Y F A N SERIÖÖÖÖST!

BAJS ÄCKEL ÅH FYFAN! HÄR SITTER JAG OCH ÄTER NÖTTER OCH FRUKT UR EN MÜSLI PÅSE:


och det är jätte gott i vanliga fall, MEN SÅ HITTAR JAG DET HÄR I DEN:


ASSÅ FÖR IN I !!!!! FYFAN VAD ÄCKLIGT JAG DÖÖÖÖÖÖR OMGOMGOMGOMG! TYP EN JÄVLA STOR HÅRBOLL ÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!
jag typ kuta till toan och stoppade fingrarna i halsen och spydde upp allting för det var så sjukt vidrigt. seriöst är det något av det äckligaste jag har varit med om...
men nu kom pappa hem och sa att det var fibrer från ett sånt där fruktträd eller nåt, men ni fattar inte hur äckligt det var
B L Ä

Kommentarer
Postat av: allyyy ballyh

ÅHHH FY FAN VAD ÄCKLIGT!

hahha men tur att dt inte va en död mus unge, dt har hänt någon som köpte chips ...

men endå ! USCH !

2010-03-29 @ 22:26:40
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: Alice

fyyyyyyyyyyfffffffffffffffaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnvad äcktilgt

2010-03-30 @ 15:23:49
URL: http://alizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0