en chill skoldag

idag var det värsta chilldagen i skolan. vi skulle ha haft karin hela förmiddagen i engelska och musik, men hon var borta så vi hade franska kenneth som är lite ding dong (haha). i alla fall så satt jag och några ute i korridoren hela förmiddagen och typ snackkade. ett tag försökte han få in oss, men han gav upp :) sen så hade vi hemkunskap, och då gick det värsta snabbt att göra maten, så vi gick hem typ 10 i 2. fast jag gick inte hem, utan jag gick på stan med linn och liza. jag köpte massa gojs, men jag hinner inte lägga in bilder på det nu för jag ska äta. ojoj, min pappa blir inte glad om jag inte komer snart haha, men ni får en outfit bild :D


wihuuuuee
diadem, åhlens
örhängen, ur och penn tror jag?
tjocktröja, brorsans
t-shirt, idyll
men nu måste jag skyndaaaaaaaaa/ yllet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0