"du härliga påsk!"

ja, imorgon är det frihet som gäller. detta är andra gången på bara lite mindre än 2 månader som vi har lov! GUD VAD JAG ÄLSKAR VÅRTERMMINEN :D massa lov och massa studiedagar och tillslut sommarlov... okej, nu ska jag inte börja tänka på sommarlov för det är fortfarande kallt ute och det regnar äckligt regn.
men påsk blir det i alla fall, och den spenderas bland annat på klara hns land och så sa mamma att hon skulle försöka hitta någon liten resa till london eller något för några dagar :) det skulle vara as roligt! men vi får se hur det blir med det...
nu blev jag helt tom i skallen :o vad ska jag skriva om? ehhhh nä, jag slutar väl skriva då. ska ändå på träning snart, så jag bloggar mer när jag har kommit hem och har något vettigt att skriva om.
kramar/ ylvaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0