calle and his family

nu har jag raderat lite kontakter från facebook, och snart kommer calle manhardt och hans familj hit. eller, ah, inte hela hans familj. de stora barnen är för stora för sådana här saker haha, men det är inte jag och calle :) mamma gör värsta god mat, och jag har inte ätit något sen 12, så jag är ganska hungrig :o men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (y) eller jo... om man inte äter något, för man väntar på att få äta något jätte gott, och så får man aldrig äta det där jätte goda och så man blir så hungrig att dör... då har man väntat för länge. aja, nu ska jag hjälpa mamma att göra chokladmousse. nej, inte egen, vi har pulver som man köper, så det är inte så svårt som det låter.


peace out och lite sånt/ yllet


Kommentarer
Postat av: Alice

Du har bästa bloggen!!!!!!!!!

2010-03-06 @ 20:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0