bobban

helluuu, idag har jag och elin vart på stan, och så kom hilda efter ett tag också. istället för att skriva enmassa om det så får ni lite bilder:


hagaaaaaaaa


h e j j a g g i l l a r a t t r ä c k a u t t u n g a n å t f o l k h i h i


elin prövade ett fint line på weekday. jag har bestämt att hon ska köpa det, och tyvärr har hon ingenting att säga till om :)




sexigt!


och här kom hilda in i bilden. vi fikade på la pain francias eller jag vette fan hur det stavas haha.


efter stan gick vi hem till hilda där det finns två fina katter :3
sen tog vi lite mer bilder:




fuskisen hilda har fått en systemkamera i födelsedagspresent, och är avundsjuk? svar ja!


oh ja, vi är grymt snygga.


vackert. men i alla fall så har det varit en kul dag, och jag köpte en bob marley collegetröja på rockhouse som var fett fin. världens finaste tröja just nu faktiskt :D men den får ni ingen bild på, utan ni får se den när jag har på mig den irl.
nu ska jag dricka oboy, kramar/ yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0