bilder i solsken

idag är det asfint väder, och det kändes som att det skulle vara dumt att inte ha vart ute någonting när det är så varmt (varmt och varmt, asså jämfört med innan), så jag gick ut lite med busan. bara för att det inte skulle bli för tråkigt så tog jag med kameran och fotade lite:



<3






busan är en himla galning haha.

liten katt vill ut från gården. ut på stora farliga vägen!


liten katt får nöja sig med att sitta inne på gården >:)
allt för mig just nu, så nu ska jag gå och äta bröd som jag har bakat. typ småfranska med grahamsmjöl i. det är jätte gott! och eftersom jag inte har några desperate housewives avsnitt kvar att kolla på, :'(, så ska jag titta på den nya serien som jag har börjat titta på... grey's anatomy :D asbra program. men i alla fall, kramar/ yllet



Kommentarer
Postat av: eelin

hahah söta busan !

2010-03-07 @ 17:17:03
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: freja

sötis!!

2010-03-09 @ 21:01:09
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: spetelskare

busan ser asfräck ut på femte bilden!

2010-03-10 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0