azalea slår ut

nu var jag lite fyndig, för både vårat fotbollslag och en blomma som heter azalea, och idag vann vi vår första match på länge så vi slog ut :D hahahha fan vad dålig jag är.. i alla fall så var det första elvamanna matchen ute idag på det här året, och den spelades mot kungälv och vi vann med 3-1! liza gjorde hattrick hihi. men det var asgött, och efteråt åkte jag och pappa och handlade mat + en katt:



nu ska vi se vad vi har i kassen...

japp, där har vi katten :)


men sen blev pappa dum och började gunga henne fram och tillbaka för han sa att hon tyckte det var kul. då sloga jag honom så att han slutade och så blev alla glada hahaha fast det dummaste är att jag tror busan tyckte det var kul, för hon ville inte gå ur kassen sen :s

aja, nu sitter jag och väntar på min lille elin. vi har nämligen studiedag imorgon, så hon ska sova här, eller så ska jag sova hos henne. i alla fall så ska vi äta här och det blir färskpasta med makrill och lite sånt gott. så ha de bra, för nu kommer pappa och vill ha sin dator! kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0