att man kan bli så lycklig...

...av att shoppa :D eller i alla fall glad. jag kom inte ihåg att jag gillar att handla såhär mycket, eftersom mina pengar förra månaden nästan tog slut innan februari ens hade börjat, så jag blev värsta lycklig när jag köpte första saken på typ en månad idag haha.
jag och klara hn (som kom hem i förrgår !!! loveu) pluggade spanska idag efter skolan eftersom vi har ett himla tråkig prov imorgon, men vi blev ganska trötta på det så vi stack till stan efter ett tag. okejokej, jag köpte bara en sak så jag kan inte kalla det shopping, men jag älskar den!


det är ett halsband med en typ jordgubbe... tror jag? i alla fall så är den jätte söt och jag är förälskad. 129 kr på topshop, och jag kan hålla med om att det är lite dyrt för värsta simpla halsbandet, men det är sällan jag verkligen gillar någonting, så när jag väl gör det bara köper jag haha.
men nu kallar köket... uschhhhhh vi har typ så i familjen att jag och min brorsa måste laga mat en gång var i veckan, och idag är det min tur. vad ska jag laga? jag tror det blir något med fisk. aja, kramar/ yllet
och btw: den som kommenterar med andras namn; jag fattar inte riktigt grejen? haha :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0