ätit nuueee

nu har jag ätit, var fan vrålhungrig :o så det var gott, men nu ska jag då lägga upp bilder på vad jag har köpt idag:


eftersom jag har kort hår nu så kan jag inte göra några frisyrer, men då är det juh alltid kul att ha massa örhängen att välja på. och massa pluppar var verkligen något jag behövde, och dessutom är dom i massa fina sommarfärger :)
jag köpte också ett linne från gina, vilket är ovanligt för mig för jag köper nästan aldrig kläder där. klädstilen passar bara inte mig, men det här linnet var jätte snyggt, bara att det inte gjorde sig på bild. så ingen bild, sorry. men sen köpte jag en bh också på hm för halva priset, woho :)


inte världens finaste... men är det halva priset så är det :)
sen så när jag kom hem så fick jag massa ögonskuggor och sånt från mamma hihi. hennes kompis man jobbar på ett skönhetsproduktsföretag, så då blir det en del över ibland som jag tydligen kan få :D


vissa färger är asfula, och foundationen är för mörk, men är det gratis så är det hahahha. men det var allt som jag har lagt beslag på idag, och nu ska jag gå och göra pastasallad till en cup som vi är med på imon. kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0