asså ni är bäst...

....som tittar även om jag inte skriver, och jag är asdum som inte har skrivit på typ 5 dagar, men ni fattar inte hur mycket det har varit denna helgen! seriöst, först på fredagen var det rockkonsert, och sen på lördagen skulle jag upp tidigt och spela match. sen åkte jag snabbt iväg till klara L och så hjälpte jag och klara hn henne med hennes lillasysters kalas. sen så sov jag över där, och sen var vi tvugna att gå upp tidigt nästa morgon också för att det var loppis på nnordhem! asså det har varit sjukt denna helgen, men nu ska jag börja uppdatera igen.

men nu siotter jag här med min finaste klara hn och... iokej, hon är inte så fin längre för hon började just måla sina läppar med svart kajal haha :) men jag uppdaterar ikväll, och då kommer det bilder från rockkonserten! kulkul :D
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0