welcome freedome

"I've been looking for freedom... bladibladibladiblaaa" och det är allt jag kan av den låten. om den ens går så... i alla fall så är friheten här nu, sist av alla i hela fucking sverige fick vi i linné och masthugget frihet, men det gör inget för nu är jag bara lycklig över att det är sommarlov! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
igår var det avslutning i kyrkan och jag tog lite bilder:




9c1 sjöng en vänlig grönska. fint :)


några av killarna i 9c1 sjöng en låt ur oh brother where art thou. eller ah jag vet inte om den kommer från den filmen men jag tror det.


8a uppträdde med en låt, men jag kan inte komma på vad den heter just nu.


bambatanterna och några lärare sjöng en låt om bamba haha


9a uppträdde med en låt men jag kommer inte ihåg vad den heter heller haha.


här delades stipendie ut till en kille och en tjej ur varje åtta. man har typ fått rösta på en kille och en tjej i sin klass som man tycker har varit snällast i allmänhet :)


9c2 sjöng en låt på något annat språk. det var asbra.


sen gjorde också lärarna någon himla låt. jag steker löken kanske den hette?


här steker no-läraren lök...


och så hade rektorn ett tal om något som hon gämförde med att rocka rockring, så då visade hon sina skills i att rocka rockring, men dom var inte så bra haha.


till sist var det såklart allsång, som alltid.


sen gick några och köpte glass rakt över gatan och sen köpte jag fotbollsskor och sen på kvällen var det match mot askim. vi vann med 4-3 tack vare att hennifer gjorde mål när det var typ 3 sekunder kvar, men vi sög ändå. asså vi borde vunnit med 4-0 mot askim, menmen, det gör vi nästa gång :)
och nu måste jag göra mig i ordning för jag ska träffa linn snart och hon ska inte behöva vänta på mig. så kram och ha det bäst denna sommaren/ ylvaaaaaaaa





Kommentarer
Postat av: Lisa

Varför har vi en jätte knäpp skola? Hur många rektorer brukar rocka rockring på skolavslutninge? Ingen! (hoppas det)

2010-06-20 @ 12:42:48
URL: http://lisabjurek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0