vad ska man kalla den?

köpte denna på bikboks rea för några dagar sen. jag tycker faktiskt om den riktigt mycket, men jag vet inte riktigt när det passar att använda den :/


gotia kanske? och nej jag lägger inte upp den bara för att få visa min mage hahaha. tycker juh inte att den är ful, men inte heller särskilt snygg. dock hjälper navelpiercingen att ta bort bikiniångesten till en del. men jag älskar i alla fall tröjan eller vad man ska kalla den :)
vad säger ni? man vågar väl inte använda den annat än på stranden?
kramar/ ylvaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

jooo det är klart att du kan !!!! du kan ju ha den till höga saker oxå om du inte vill visa magen (: (: (:

2010-06-18 @ 20:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0