vad hände?

usch, idag var det match... jag var sjuuuuuuuuuuukt hes igår och i förrgår, och jag känner fortfarande av halsen så det gick inte bra för mig att springa på bollen :/ men jag var bara dålig idag uschuschusch. visst vi vann med 5-3, men när det bara var 10 minuter kvar så gjorde bajsmölndal 3 mål? vafan hände igentligen? a... men nu blir det nya tag. vi får väl träna hårdare eller nåt.

men jag måste bara berätta hur jävla glad jag är just nu för vi har inga prov eller något kvar (hoppas jag?)! så jag kan bara sitta här framför datorn och chilla. gud vad jag har längtat efter att inte behöva tänka efter ifall man har några läxor! nu är det snart sommar :) men nu kom busan och ville kela så nu blev det lite svårt att skriva. byebye/ ylvaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: freja

fina ylva får inte springa när hon har ont i halsen,godnatt:)

2010-06-02 @ 22:26:12
URL: http://www.frejastrandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0