tvättfanskap

vet ni hur mycket vi har tvättat? vi har tvättat typ alla kläder i hela huset! eller inte riktigt, men nästan. igår tvättade pappa asmycket, och idag tvättade jag en ylletröja för hand eftersom den krymper i tvättmaskinen. det tog typ 40 minuter! :o slöseri med tid, men hur ska man göra annars lixom? aja, snart ska jag iväg till sista fotbollsmatchen innan dana cup i danmark, och jag måste hinna säga hej då till min lilla katt innan jag sticker :'( för min faster och farbror ska ju ta hand om henne medan vi är i grekland, och när jag kommer tillbaka från matchen så har dom redan hämtat henne :( :( :( :(
det här kanske är sista inlägget ni får på en vecka, för när jag kommer hem måste jag packa. gjorde ju inte det igår hehe...
ni får ha det bra och jag hoppas att det regnar sjukt mycket hela tiden jag är borta >:D
kramar/ ylvaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0