the students are taking over

studenter överallt... idag tar också min brorsa studenten, så jag är ledig för att fixa med hans studentmottagning och sånt wihi! vi har fullproppat med mat och alkohol här hemma haha


alla dom där aluminiumsakerna är matpajer som mormor kom med igår (y) 12 stycken.


piroger som mormor gjorde igår, fattar inte hur hon orkar?


lots of wine and beer :)
sen har vi också typ 8 kladdkakor och en rabarberpaj och morfar ska komma hit idag med massa bröd som mormor också har gjort. shit vad alla kommer vara mätta!

men själv sitter jag här och äter det gamla vanliga till frukost;


yyyyyyooooghurt räcker för mig.
kramar/ ylvaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0