storan in my <3

haha rubriken.. men idag var det faktiskt vårkonsert i storan, och det är sista gången vi har vårkonserten i skolan, för sen kan man inte ha konserter där längre :'( men jag tänker inte tråka ut er (säger man så? det låter konstigt) med historian om varför vi inte kan vara där mer, utan jag tänker bara skriva om att allting faktsikt inte behöver kännas sämst.
jag sitter liksom här med kvällsmacka och theo spelar mysig musik som är gjord av han som gjort fireflies (vad han nu heter) och vårkonserten är precis avslutad... och snart är det sommarlov och imorgon blir det bättre väder. och sen, nästa måndag, åker jag till grekland! min familj åker med elins en vecka, och det kommer bli grymt! så där ser jag att allting inte måste vara sämst. allting kan faktiskt vara riktigt bra :)


mackaaaaa :)

kramar/ ylvaaaaaaa

ps. bilder från konserten kommer imorgon när jag orkar lägga upp dom. så kolla in då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0