spola kungafamiljen

ARGHHH varför betalar vi typ... massa miljoner skattepengar till ett dumt bröllop som bara är dumt och aaaaaahh!
14 000 000... 14 000 000! seriöst! varför ska vi behöva betala så mycket!? VAFAN LÄGG DOM PENGARNA PÅ NÅGOT VIKTIGT! victoria och daniel eller vafan han n u heter kan väl gå åka till las vegas och gifta sig för 50 dollar på ett sånt där skitställe, jag bryr mig inte. det är bara alla gamla gubbar och tanter som bryr sig.
föresten har jag aldrig tyckt att vi behöver någon kungafamilj. staten kan väl anställa vem som helst som kan representera sverige när det är invigningar i andra länder? och denne kan få normal lön!
så. nu har jag sagt det jag ville. hej då/ ylvaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0