sega söndag

sitter med freja och äter pannkakor igen. eller hon äter pannkakor och jag äter toast :)
igår sov jag hos freja. vi var med elin först, och sen vid tio i elva började vi cykla hem till freja. när vi var vid kolonilotterna kom vi på att vi skulle köpa chips. hemköp stänger klockan elva, så freja skjutsade mig på cykeln i högsta fart och sen sista biten kutade jag bredvid cykeln för att det var så tungt att skjutsa. vi kom fram typ 1 minut i elva, men då stog det en jävla väktare där framför ingången och skakade på huvudet >:( jag bah "snälla! VI VILL BARA HA EN CHIPSPÅSE!" men han skakade bara på huvudet igen buhuhuhu :( så vi fick gå till time som är jätte dyrt och köpa chips. men det var ju gott ändå haha :)

men idag, innan vi gick hem till mig, så var jag och elin och freja i slottskogen och solade. får väl hoppas att man fick lite färg ;)


vi träffade lille kusinen och min morbror och hans tjej i slottskogen
VÄRLDENS SÖTASTE!
kramar/ ylvaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0