schlutt på det hela.

nu är det slut på studentmottagningen. eller inte helt, det är fortfarande 4 gäster kvar här :)
men det har hållt på sen 16.00 och det har varit släkt och annat folk här hela tiden, men vi har fortfarande massa mat och kaka kvar. fyfan vad jag mår illa av all kladdkaka hahahah :D men vill man växa så vill man, och jag orkar fan inte äta mat för att växa. nehe du, kakor ska det vara!
men jag tänkte lägga in bilder på dekorationen här i hemmet :)


ain't I the best dekorater ever? hehe


isn't emma the best dekorater ever? assnygg juh!


jag har gått och tagit jordgubbarna från en hel kladdkaka så den ser asskabbig och kletig ut nu :s "oh snap" bahahahah
men vad händer nu? hmm, inte så mycket.
kramar/ ylvaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: freja

mm, goott!!

2010-06-10 @ 20:34:25
URL: http://www.frejastrandberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0