saltholmen är fint

sitter hemma hos mig med elin, sasha, freja och min mamma :) vi har ätit pannkakor (inte mamma) och nu sitter vi och pratar om bloggar. freja och elin diskuterar vilka bloggar som är roliga och att kissie och dessie och alla dom är skittråkiga. tyvärr har jag nu mot min moral börjat kolla dom bloggorna hahahha.

i alla fall, när jag hade ätit så gick jag till ring of music vid plaskis, som är en konsert där ungdomsband som är med i en förening spelar. freja, sasha och doris har ett band som är med där och dom spelade en egen låt och sen en cover. asbra var dom! elin var också där, och sen kom tea.







sen åkte jag, doris, elin och freja till saltholmen och badade.


ashärligt! men sen när vi satt och solade kom en kille i 35 årsåldern med ölmage och pratade med oss... först verkade han normal. han frågade om det var kallt och sånt, men sen började han fråga om vi gick i gymnasiet eller skolan och sen sa att "ah, men jag går vidare nu så kanske vi ses sen."
sen gick han iväg till några och frågade om cigg och sen kom han tillbaka till oss och frågade om han fick sitta där. han bah "asså är det helt okej? det är ju lixom lite synd om ni ska gå snart." men jag bah "visst" för jag ville inte att han skulle bli arg eller nåt. då satte han sig ner och tog av sig tröjan och började äta på ett jävla kycklingben? usch vad han var läskig hahhahaha men för att få en anledning att sticka därifrån så snabbt som möjligt så sa jag att tea och sasha hade smsat mig och var påväg till saltholmen och att vi skulle möta dom. sen småsprang vi därifrån och åkte hem hahaha. här har vi den läskige!


bläääääääääääääää hahaha

men nu sitter vi i alla fall här och småpratar. sjukt mysigt :) och snart ska jag hem till freja och sova där.
kramar/ ylvaaaaaaaa 

Kommentarer
Postat av: Doris

trevligt trevligt

men usch va han va äcklig! hahaha

2010-06-07 @ 22:14:10
URL: http://www.tofflor.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0